perjantai 10. huhtikuuta 2015

Olen yksivuotias - olen hurmaava

Olen yksivuotias ja minä:
  • rakastan kiipeilyä. Toistaiseksi olen valloittanut jo mount Sofan (0,7 m merenpinnan yläpuolella), mount jalkapallin (0,4 m merenpinnan yläpuolella) ja mount liukumäen (1,4 m merenpinnan yläpuolella). Jonain päivänä opettelen ehkä myös laskeutumaan itse alas.
  • tykkään antaa pusuja. Mitä märempi sen parempi. Ja mitä isommalla suu on pusua annettaessa, sitä parempi. Näin ainakin olen päätellyt äitin reaktioista.
  • ilmoitan kakan tulosta jälkikäteen tekemällä tuoksuvia ohiajoja äitin vierestä. Jos asia ei tällä mene perille, annan pitkän halin ja vain odotan asiani huomioimista.
    Mulla on sulle lahja... Kurkkaa vaippaan jos uskallat.
  • tykkään laittaa pottaan istuessani mm. leluja, tutteja, äitin sukkia sekä omia käsiä
  • en pidä sukista jalassa. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi vangita ja piilottaa minun söpöt pulskat jalkateräni ja varpaani. Sukat suussa sen sijaan maistuvat hyvältä.
  • rakastan astianpesukonetta ja pyykinpesukonetta. Tai oikeastaan kaikkea missä on nappuloita ja valoja. Ne on mun juttu.
  • tykkään syödä juttuja. Lempiruokiani ovat kasviskeitto, näkkäri, sukat, pannukakut, hiekka, banaani, junan seinä, mannapuuro, perunamuusi ja kivet.
  • pidän vessassa käyntejä sosiaalisina tapahtumina. Niin omiani, kuin äitin ja isänkin.
Mistäs sinä tykkäät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti